FAQ

Website & Webshop

Online Academie

Marketing funnels

Wanneer kan je starten met mijn nieuwe website?

Dat verschilt! Het hangt af van hoe vol mijn agenda op dat moment is. Gemiddeld zal dit tussen de 2 tot 4 weken zijn, maar het kan ook zo zijn dat ik direct voor je aan de slag kan.

De intake plannen we zo snel mogelijk, zodat ik kan inventariseren wat je wilt om een offerte op maat te maken. Zodra jij daar akkoord op hebt gegeven, wordt jouw plekje gereserveerd.

Hoe lang duurt het voordat mijn nieuwe website af is?

Vanaf het moment dat ik alle benodigde informatie heb ontvangen, worden websites meestal binnen 3 à 4 weken opgeleverd. Dit gebeurt in overleg.

Wat moet ik allemaal aanleveren?

Voordat er gestart kan worden met de bouw van je website is het belangrijk om jouw logo, teksten en afbeeldingen aan te leveren.

Daarnaast zijn ook de inloggegevens nodig van je hostingpartij en eventueel je domeinnaam, in het geval je deze niet samen met je hosting hebt geregistreerd.

Kan ik mijn website zelf aanpassen?

Jazeker! De website wordt gebouwd in WordPress in combinatie met Divi. Het grootste voordeel hiervan is dat als jouw website eenmaal goed is neergezet is met behulp van deze software, het relatief eenvoudig is om deze in de toekomst zelf te onderhouden en aan te passen. Om je hierbij een handje te helpen ontvang je bij de oplevering van de website een duidelijke handleiding waarin staat uitgelegd hoe je zelf aanpassingen kunt maken aan je website.

Hoe zit het met het onderhoud van mijn website?

Onderhoud van je website is erg belangrijk. Je kan dit zelf doen of je besteedt het aan mij uit. Klik hier voor meer informatie.

Hoe werkt het als ik later nog wat wil laten aanpassen aan mijn website?

Je krijgt tussentijds een opzet te zien en zodra de eerste versie van je website klaar is, heb je, afhankelijk van het afgenomen pakket, nog 1 of 2 correctierondes. Wil je daarna nog dingen aan laten passen, dan betaal je het uurtarief.

Mijn vraag staat er niet tussen.

Mocht je vraag er niet tussen staan, neem dan contact met me op. Ik help je graag verder.

Waarom zijn de prijzen voor het maken van een online academie vanaf prijzen?

Omdat geen enkele online academie hetzelfde is, wordt er voor het bouwen met vanaf prijzen gewerkt.

Wanneer kan je starten met mijn nieuwe academie?

Dat verschilt! Het hangt af van hoe vol mijn agenda op dat moment is. Gemiddeld zal dit tussen de 2 tot 4 weken zijn, maar het kan ook zo zijn dat ik direct voor je aan de slag kan.

De intake plannen we zo snel mogelijk, zodat ik kan inventariseren wat je wilt om een offerte op maat te maken. Zodra jij daar akkoord op hebt gegeven, wordt jouw plekje gereserveerd.

Hoe lang duurt het voordat mijn nieuwe academie af is?

Vanaf het moment dat ik alle benodigde informatie heb ontvangen, wordt een academie meestal binnen 3 à 4 weken opgeleverd. Dit gebeurt in overleg.

Wat moet ik allemaal aanleveren?

  • Gegevens van jouw subdomein (dit mag jijzelf registreren);
  • Gegevens van jouw hostingpakket (het contract met de hostingpartij mag jijzelf afsluiten – indien nodig kan ik je hierin adviseren);
  • Alle content voor de academie (teksten, video’s, foto’s, werkboeken, opdrachten);
  • Gegevens Vimeo-account voor het plaatsen van video’s;
  • Gegevens Mollie-account voor het koppelen van de betalingen.

Hoe zit het met het onderhoud van mijn academie?

Onderhoud van je academie is erg belangrijk. Je kan dit zelf doen of je besteedt het aan mij uit. Klik hier voor meer informatie.

Kan ik ook licenties via jou afnemen?

Ja, voor een aantal licenties is dat mogelijk. Voor meer informatie kan je contact met mij opnemen.

Hoe werkt het als ik later nog wat wil laten aanpassen aan mijn academie?

Je krijgt tussentijds een opzet te zien en zodra de eerste versie van je academie klaar is heb je nog 2 correctierondes. Wil je daarna nog dingen aan laten passen, dan betaal je het uurtarief.

Mijn vraag staat er niet tussen.

Mocht je vraag er niet tussen staan, neem dan contact met me op. Ik help je graag verder.

Hoe lang duurt het?

Vanaf het moment dat ik alle benodigde informatie heb ontvangen, wordt alles meestal binnen 2 à 3 weken opgeleverd. Dit gebeurt in overleg.

Hoe werkt het als ik later nog wat wil laten aanpassen?

Wil je na oplevering nog dingen aan laten passen, dan betaal je het uurtarief.

Mijn vraag staat er niet tussen.

Mocht je vraag er niet tussen staan, neem dan contact met me op. Ik help je graag verder.

Wat valt er onder hulp bij problemen?

Een probleem dat slechts een paar minuten in beslag neemt kan worden opgelost. Is het probleem groter en kost het meer tijd? Dan wordt het probleem opgelost tegen een uurtarief (factureren achteraf). Uiteraard gebeuren deze werkzaamheden in overleg.

Wat als er iets fout gaat?

Mocht er een keer toch iets fout gaan, dan wordt dit uiteraard zo goed mogelijk hersteld. Om dit te kunnen doen wordt er uit voorzorg wekelijks een back-up gemaakt van je database en bestanden.

Hoe beveilig je mijn website?

Om je website zo veilig mogelijk te maken wordt er beveiliging geïnstalleerd. Daarnaast wordt jouw website periodiek gescand op onder andere malware, misbruik door bots etc. Als dit gebeurt krijg ik een melding die ik beoordeel en onderneem ik, indien nodig, actie.

Hoe houd je mij op de hoogte?

1 keer per maand ontvang je een rapportage van de status van je website.

Wat is het 5-minuten klusje?

Je mag per maand 5 keer gratis een 5-minutenklusje door mij laten doen. Hierbij kan je denken aan het veranderen van een afbeelding of titel. Let op: dit tegoed is niet op te sparen.

Voor hoe lang ga ik het Service & Onderhoudscontract aan? En hoe zit het met verlengen?

Het Service & Onderhoudscontract wordt aangegaan voor een periode van tenminste 6 maanden of één jaar. Als je het contract niet voor het einde van de looptijd opzegt met een opzegtermijn van tenminste één maand, wordt het halfjaar- of jaarcontract stilzwijgend verlengd voor onbepaalde tijd (maandelijks opzegbaar).

Wil je geen verlenging van contract? Dan kan je eenvoudig opzeggen via e-mail met een opzegtermijn van een maand. Bij opzegging van het contract vindt restitutie van betaald abonnementsgeld pro rata plaats.

Een Service & Onderhoudscontract kan afgesloten worden voor elke website, webshop of academie. Deze hoeft niet door mij gebouwd te zijn.

Wanneer word er gefactureerd?

De totale kosten voor het Service & Onderhoudscontract worden, afhankelijk van het gekozen pakket, halfjaarlijks danwel jaarlijks vooraf in één keer gefactureerd.

Mijn vraag staat er niet tussen.

Mocht je vraag er niet tussen staan, neem dan contact met me op. Ik help je graag verder.